Benoeming nieuwe leden Commissie Bezwaar en Beroep Oostzaan

Datum nieuwsfeit: 06-03-2001

Benoeming nieuwe leden Commissie Bezwaar en Beroep

Oostzaan, 6 maart 2001
Burgemeester en wethouders gaan de gemeenteraad voorstellen om de dames mr. J. Vogel uit Oostzaan en mr.drs. A.M. Ruige uit Amsterdam-Noord te benoemen als nieuwe leden voor de Commissie Bezwaar en Beroep (CBB). Mevrouw Vogel heeft Nederlands Recht gestudeerd en beschikt over juridische en beleidsmatige ervaring bij de gemeentelijke overheid. Mevrouw Ruige is reeds zes jaar werkzaam bij de Raad van State en heeft veel kennis op het gebied van volkshuisvesting, milieu en ruimtelijke ordening. Het huidige CBB-lid de heer J. Berkhof wordt voorgedragen als nieuwe voorzitter.
Berkhof vervangt de R.H. de Vries, die wegens drukke werkzaamheden in december de voorzittershamer neerlegde. Ook de heer L. Küppers heeft vorig jaar afscheid genomen als lid van de Commissie Bezwaar en Beroep.
Voordat de raad zich op 23 april over de benoemingen uitspreekt, vraagt het college eerst de raadscommissie op 2 april a.s. om advies.