Veel deelnemers voor beurs Binnen- en Buitenhuis 2001

Datum nieuwsfeit: 06-03-2001

Binnen- en Buitenshuis 2001: ideaal concept voor consument en exposant

Veel belangstelling voor combinatie beurs

Rotterdam, 4 januari 2001 - Van 6 tot en met 11 maart 2001 vindt de beurs Binnen&Buitenshuis 2001 in Ahoy' Rotterdam plaats. De organisator van de beurs, RTB Beurzen, kan rekenen op veel belangstelling van deelnemende exposanten. Met nog acht weken voor de opening van de beurs, zijn de 20.000 m² praktisch volgeboekt. Op basis van de inschrijvingen kunnen de bezoekers ook dit jaar op de beurs een totaal assortiment aantreffen voor wonen binnen en buiten. Voor het eerst worden de twee -in het verleden- drukbezocht beurzen gecombineerd in dezelfde periode en op dezelfde locatie.

Zowel exposanten van de beurs Binnenhuis als de exposanten van de beurs Buitenshuis zijn tevreden met de combinatie van de twee beurzen. De diverse aspecten van wonen en tuininrichting versterken elkaar als vanaf het begin: bij het opdoen van ideeën. De bezoeker gaat niet meer op zoek naar iets 'dat past' bij de rest van het interieur, maar men krijgt advies en voorstellen die elkaar vervolledigen en naar smaak zijn van de bezoeker. Dit nieuwe en unieke concept blijkt een schot in de roos.

Totaaloverzicht
Modeltuinen, workshops, woon- en tuinaccessoires, interieurs in verschillende stijlen en prijsklassen geven de beurs een uniek karakter, waarbij de bezoeker in een keer een totaaloverzicht krijgt voor wonen binnen en buiten en de combinatie ervan.

Informatie
Iedereen is welkom van dinsdag 6 maart tot en met zondag 11 maart a.s. in Ahoy' Rotterdam. De beurs is iedere dag geopend van 11.00 tot 17.00 uur en van 19.00 tot 22.30 uur.
Op zaterdag en zondag is de beurs te bezoeken van 11.00 tot 17.00 uur. De entreeprijs voor volwassenen bedraagt * 17,50,--, voor kinderen * 12,50. Mensen met een reductiekaart en Pas 65+ houders betalen * 15,--. Een gezinskaart voor twee volwassenen en twee kinderen kost * 45,--. Voor meer informatie over Binnen&Buitenshuis 2001 kunt u bellen met de organisatie 010-2425310 of via de site www.binnen-buitenshuis.nl.

Organisatie
Behalve voor deze beurs is RTB Beurzen ook verantwoordelijk voor Visma, de grootste hengelsportbeurs van Europa
(21 tot en met 25 maart 2001). In het najaar staan in Ahoy' Rotterdam de beurzen Femina en SkiHapp en de nieuwe beurs Boekfest. Daarnaast organiseert RTB Beurzen de vakbeurzen View (ramen, kozijnen en deuren) en Hout. RTB Beurzen is vooralsnog de eerste en enige beursorganisatie die ISO 9002 gecertificeerd is.

Een complete persmap is half februari 2001 beschikbaar. Wenst u op de hoogte te blijven van alle informatie, dan kunt u hiervoor de antwoordfax retourneren. Voor meer informatie:
Van Dantzig & Lichtenveldt B.V. telefoonnummer (0182) 570233, per fax (0182) 539666.
Contactpersoon: Christ'l Oosters-Denil, e-mail: christ'(l.oosters@vdlpr.com) of Evelyne Smith,
e-mail: (evelyne.smith@vldpr.com).