Mobiele nummers niet langer geheim beschikbaar bij Belgacom

Datum nieuwsfeit: 07-03-2001
Bron: Belgacom
Belgacom

7 maart 2001

Binnenkort 140.000 mobiele nummers niet langer geheim beschikbaar bij inlichtingendienst van Belgacom en in Witte Gids van Promedia

In de loop van maart 2001 kan men voor zowat 140.000 GSM-nummers terecht bij de inlichtingendienst van Belgacom (1207). Het betreft de nummers van de Proximus- en Mobistarklanten die ervoor hebben gekozen dat hun nummer mag worden meegedeeld en opgenomen in de Witte telefoongids (uitgegeven door Promedia).

Belgacom beheert deze gegevens in het kader van de universele dienstverlening, en heeft hiertoe een akkoord afgerond met Proximus en Mobistar. Met de andere mobiele operator ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen