'VEB komt beloften inzake VEB-Bottomline niet na'

Datum nieuwsfeit: 07-03-2001

Vereniging van Effectenbezitters komt beloften inzake VEB-Bottomline niet na. Ontevreden leden starten actie.

Oosterhout, 6 maart 2001

Diverse leden van de Vereniging van Effectenbezitters, die gebruik maken van de door de VEB en Bank Labouchere geïnitieerde effectenlijn, de VEB-Bottomline, voelen zich in de kou gezet door hun eigen vereniging. Zij komen in actie en overwegen juridische maatregelen tegen de VEB en Bank Labouchere, omdat die hun beloften niet nakomen.

De reden van ontevredenheid is de volgende. In november 1995 kondigde de VEB via een persbericht en diverse mailings op grootse wijze aan, dat zij een doorbraak ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen