Wijkplan Oost mijlpaal in Schiedamse Grotestedenbeleid

Datum nieuwsfeit: 07-03-2001

Wijkplan Oost belangrijke mijlpaal in Schiedamse Grotestedenbeleid
Met gepaste trots presenteren de partijen die eraan hebben meegewerkt het concept Wijkplan Schiedam-Oost aan het Schiedamse gemeentebestuur. Dit wijkplan kan worden beschouwd als een mijlpaal binnen het Schiedamse Grotestedenbeleid, waarin veel wordt verwacht van het maken van breed opgezette wijkplannen. Het Wijkplan Oost is het eerste van deze plannen. Het is op een interactieve manier tot stand gekomen en geeft aan op welke wijze in Oost diverse problemen aangepakt kunnen worden op sociaal-economisch gebied en op het gebied van leefbaarheid en veiligheid.

Met het wijkplan voor Schiedam-Oost wordt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen