Jaarrekening 2000 Océ vastgesteld, slotdividend goedgekeurd

Datum nieuwsfeit: 07-03-2001
Bron: OCE NV
OCE NV Aandeelhoudersvergadering Océ

Tijdens de vandaag gehouden aandeelhoudersvergadering van Océ N.V. werd de jaarrekening 2000 vastgesteld en het voorstel ten aanzien van het slotdividend over 2000 goedgekeurd.

De heer Drs. J.L. Brentjens, voormalig voorzitter van de Raad van Bestuur van VNU N.V., werd benoemd tot commissaris. Tevens werd de heer F.J. de Wit herbenoemd als commissaris. De heer Drs. J. van den Belt werd benoemd tot bestuurder van de vennootschap. Prof.Dr. D.M.N. van Wensveen, Prof.Dr. S. Bergsma en Mr. J.M. Boll werden herbenoemd als bestuurders A van de Stichting Administratie-kantoor Preferente Aandelen Océ.

Het dividend ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen