Tijdelijke Landelijke Politieperskaart bij calamiteiten

Bron: Nederlandse Vereniging van journalisten
Nederlandse Vereniging van journalisten

Tijdelijke Landelijke Politieperskaart

De Stichting Landelijke Politieperskaart geeft bij calamiteiten onder de gebruikelijke condities ter plekke een tijdelijke perskaart uit. Bij een ramp of een uitzonderlijk groot ongeval van langere duur worden immers journalisten ingezet, die niet in het bezit zijn van de landelijke politieperskaart. Ook buitenlandse journalisten zullen naar deze locaties toestromen. In voorkomende gevallen kunnen journalisten en fotojournalisten tijdens kantooruren een tijdelijke kaart aanvragen bij de administratie van de stichting: Joh. Vermeerstraat 22, 1070 AZ Amsterdam, tel.020-6765588.

In het weekend kan men terecht bij een van de bestuursleden van de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen