Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Vernieuwde website postbank.nl

Datum nieuwsfeit: 08-03-2001
Bron: Postbank
Zoek soortgelijke berichten
Postbank

VERNIEUWDE WEBSITE POSTBANK.NL MAAKT HET MAKKELIJK

Op 5 maart is de nieuwe website van Postbank live gegaan. De opzet van de site is om op heldere en toegankelijke wijze het afhandelen van alle geldzaken zo makkelijk mogelijk te maken. Postbank biedt klanten betere informatie op maat, de mogelijkheid berekeningen te maken en producten te vergelijken en om direct online producten af te sluiten. Daarnaast kunnen klanten hun dagelijkse geldzaken via internet afhandelen.

Vanuit de historie is Postbank een bank waarbij het thuisbankieren altijd al een belangrijke rol heeft gespeeld. Deze manier van bankieren kenmerkt zich door een grote zelfstandigheid waarbij de klant zelf keuzes maakt. Postbank hanteert een uitgebreide multidistributiestrategie waar internet, als distributiekanaal, een belangrijke plaats inneemt. Steeds meer mensen maken gebruik van de mogelijkheden en het gemak dat door internet geboden wordt. Op dit moment worden de geldzaken van ongeveer 1 miljoen girorekeningen via Girotel afgehandeld. B
ij de nieuwe site staan gemak en transparantie centraal. De duidelijke en heldere navigatie speelt hierbij een grote rol. Hierbij wordt gebruik gemaakt van het zogenaamde 'klik-klik-klaar-principe'. Ook ingewikkelde producten worden toegankelijk gemaakt, waarbij informatie op maat en rekenmodules ondersteuning bieden. Bovendien biedt de site meer actualiteiten en aanbiedingen.

Postbank besteedt veel aandacht aan de beveiliging. Naast de controles via toegangcodes
en tancodes geeft Postbank ook advies aan klanten op welke zaken men moet letten bij
online activiteiten.

Over Postbank
Met ruim 7 miljoen rekeninghouders is Postbank een van de grootste financiële dienstverleners in Nederland. De betaalservice is een belangrijk aspect van onze dienstverlening. Maar Postbank doet meer. Via de Girorekening biedt Postbank niet alleen diensten zoals betalen en sparen, maar ook lenen, beleggen, verzekeren en hypotheken. Postbank beschikt over de deskundigheid om al deze producten en diensten voor iedereen gemakkelijk en toegankelijk te maken. Want gemak voor de klant staat voorop. De Postbank streeft ernaar klanten op actieve wijze en via diverse distributiekanalen een breed assortiment scherpgeprijsde en heldere producten te bieden die hun belofte waarmaken. Door moeilijke producten makkelijk te maken, stelt de Postbank klanten in staat zelf keuzes te maken en financiële doelen te realiseren. Meer informatie is te vinden via www.postbank.nl


Noot voor redacties

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie