NetPlus onderdeel van Europees netwerk door overname Adlink

Datum nieuwsfeit: 08-03-2001

NetPlus onderdeel van Europees netwerk door overname door Adlink

Montabaur, Amsterdam 8 maart 2001. AdLINK Internet Media AG (WKN 549015), het op één na grootste internet en digitale verkoopbureau in Europa, heeft vandaag bekend gemaakt 100% van de aandelen van het toonaangevende verkoopbureau Netplus BV te hebben verworven. De prijs van de overname wordt betaald in geld. Met de aandeelhouders van NetPlus BV is overeengekomen dat een deel van het verkoopbedrag geïnvesteerd moet worden in AdLINK aandelen, die op de vrije markt gekocht worden. De uiteindelijke verkoopsom hangt af van de toekomstige prestaties van NetPlus BV.

Het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen