Vrouwendag in Leiderdorp

Datum nieuwsfeit: 08-03-2001

Vrouwendag in Leiderdorp

LEIDERDORP. Ook dit jaar kunnen Leiderdorpse vrouwen weer deelnemen aan de Vrouwendag die op 8 maart in Leiderdorp wordt gehouden.

Al enkele jaren organiseert de Stichting Vrouwenoverleg Leiderdorp samen met de Stichting Sociaal Cultureel Werk Sjelter op deze dag een aantal workshops voor vrouwen, gevolgd door een feestavond. Als thema voor Vrouwendag in Leiderdorp is dit jaar gekozen voor: "Vrouwen- en nu verder !?".De middagactiviteiten vinden plaats in Sjelter aan de Heemraadlaan, het avondprogramma is in de Muzenhof aan de Cor Gordijnsingel. Het middagprogramma is gratis. Ook kan men lunchen, waarvoor een een bijdrage van vijf gulden wordt gevraagd. Daarvoor dient u uiterlijk 5 maart te reserveren bij : Riny Vons, tel. 5893945 of Henny Bavelaar, tel: 5892392.

De entree voor de voorstelling in de Muzenhof
bedraagt f 7,50.Thema's als: "Hoe ver zijn we nu met de Emancipatie? Hebben we bereikt wat we voor ogen hadden en hoe nu verder?", komen aan de orde. In de workshops is gelegenheid om op veel verschillende manieren antwoord te geven op deze vragen.

's Avonds worden in theater Muzenhof optredens verzorgd door de Turkse volksdansgroep Kizil Irmak en het Cabaretduo Amarant.

foto's:http://www.rtvleiderdorp.nl/kranfoto01.htm

bron : http://www.rtvleiderdorp.nl email: info@rtvleiderdorp.nl