SkyberNet Nederland kiest voor Dimension Data

Datum nieuwsfeit: 08-03-2001
PERSBERICHT

Cisco Global Support Partner voor SkyberNet´s IP-backbone-infrastructuur SkyberNet kiest voor Dimension Data
Barneveld, 8 maart 2001 - SkyberNet Nederland B.V. heeft voor Dimension Data gekozen ten behoeve van de inrichting van de SkyberNet Randstad-glasvezelring. Deze overeenkomst tussen SkyberNet en Dimension Data omvat advies, de levering van apparatuur en implementatie, en heeft een waarde van 4 miljoen gulden.

SkyberNet exploiteert in de Randstad haar eigen glasvezelnetwerk, volledig op basis van het Internet Protocol (IP). Het SkyberNet-netwerk draagt het predikaat ´Cisco Powered Network´ en daarom kwam Dimension Data als ´Cisco Global Support Partner´ in het vizier ten behoeve ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen