Gezamenlijke projecten Rabobank en MKB-Nederland

MKB-Nederland

MKB Nieuws, bericht

08-03-2001
Gezamenlijke projecten Rabobank en MKB-Nederland Rabobank Nederland en de Koninklijke Vereniging MKB-Nederland gaan dit jaar samen vier projecten uitvoeren. De samenwerking vloeit voort uit vorig jaar gemaakte afspraken om gedurende vier jaar projecten uit te voeren. Het gaat daarbij om: een project ter ondersteuning van lokale ondernemingsverenigingen; een project om mogelijkheden voor mkb-ondernemers bij aanbestedingsprocedures te versterken; een vooronderzoek naar een bouwportal en een project om ondernemers te informeren over de kansen en gevolgen van de invoering van de euro.

Ondersteuning lokale ondernemingsverenigingen
In veel steden ontbreekt een sterke ondernemersorganisatie ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen