Tumbleweed boekt grote vooruitgang met internetbeveiliging

Datum nieuwsfeit: 09-03-2001
TUMBLEWEED BOEKT GROTE VOORUITGANG OP HET GEBIED VAN INTERNET BEVEILIGING

Ook First Union maakt nu gebruik van Tumbleweed's SPN en Tumbleweed kreeg onlangs een Amerikaans patent toegewezen

Amersfoort, 9 maart 2001 - Tumbleweed Communications Corp. (NASDAQ: TMWD), de toonaangevende leverancier van bedrijfskritische internet messaging oplossingen, presenteert vandaag de laatste ontwikkelingen op het gebied van haar technologie en produkten. Dat Tumbleweed toonaangevend is, mag blijken uit het sterk gegroeide klantenbestand van Tumbleweed.

Tumbleweed Communications heeft in februari de Amerikaanse First Union bank aan haar klantenlijst toegevoegd. First Union bank is, met ruim 16 miljoen klanten, één van de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen