Besloten gedeelte voor LHV-leden op Artsennet

Datum nieuwsfeit: 09-03-2001

Besloten gedeelte voor LHV-leden op Artsennet

9 maart 2001

Vanaf de LHV-homepagina kunnen leden van de Landelijke Huisartsen Vereniging vanaf nu terecht voor exclusieve informatie en discussie. Dit 'members only'-deel van de site geeft toegang tot de veelgevraagde discussielijst en 'algemene informatie'. Deze laatste rubriek toont een overzicht van onder andere standaard contracten, modellen en reglementen, die in de huisartspraktijk of huisartsengroepen worden gebruikt. Hier staan dus altijd de laatste versies om te downloaden. LHV-leden krijgen na aanmelding van naam en lidmaatschapsnummer een persoonlijk wachtwoord om in te loggen op het besloten gedeelte.

Ga naar ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen