Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Chordiant-onderzoek: multichannel CRM-strategie belangrijk

Datum nieuwsfeit: 12-03-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Chordiant-onderzoek onderstreept belang multichannel CRM-strategie

Integratie van verschillende klantcontactkanalen in de VS verder dan in Europa

Hoofddorp, 12 maart 2001 - Onderzoeken van het Center for Customer-Driven Quality van de Amerikaanse Purdue University en Chordiant Software tonen aan dat de Verenigde Staten vooroplopen op het gebied van geïntegreerde multichannel CRM-activiteiten. In de VS gaf 79% van de ondervraagden aan dat de contactkanalen redelijk geïntegreerd waren. In Nederland bleek dat slechts 27% van de ondervraagden in enige mate in staat was klantinformatie uit te wisselen tussen de verschillende interne afdelingen. In het Verenigd Koninkrijk bedroeg dit percentage 16%.
...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie