Seminar waterloosdrukken in Veenhuizen

Bron: Wifac B.V.
Wifac B.V.

Seminar waterloosdrukken in Veenhuizen

Op dinsdag 13 maart a.s. organiseert Wifac een seminar waterloosdrukken voor drukkerijen in de verpakkingsbranche.

Er zijn veel misvattingen op het gebied van waterloosdrukken. Doel van deze bijeenkomst is dan ook de deelnemers over "de muur" te laten kijken van het traditioneel drukken in offset. Onderwerpen als Computer-to-Plate, Proofing, technische aspecten van waterloosdrukken en de ervaringen van een gebruiker komen aan bod.

Voor deze gelegenheid nodigt Wifac verpakkingsdrukkers uit, uit de regio Noord, in het gevangenisdorp Veenhuizen. Naast de grafische technieken krijgen de deelnemers een beeld over het gevangeniswezen. Ook hier ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen