Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

Politieberichten Limburg-Noord: Venlo

Datum nieuwsfeit: 13-03-2001
Dit is een authentiek persbericht Bron: Razende Robot Reporter
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Partnertip, Korting op: A). Aansprakelijkheid B). Rechtsbijstand C). Dating

Geldig t/m: 30 Sep 2014

Powered by Vouchercode.nl, onderdeel van Rebel Internet

Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 13-03-2001 Mediaberichten 13 maart (16.00 uur)

HEIBLOEM Dodelijke aanrijding (2)

HEIBLOEM Bij het ongeval op de Meijelseweg is dinsdagmorgen een 56-jarige man uit Helmond om het leven gekomen. Zijn 44-jarige vrouw raakte ernstig gewond en is onder politiebegeleiding per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis in Roermond. Over de aard van het letsel is niets bekend. Een derde inzittende, een kind, is buiten de auto geraakt en met onbekend letsel overgebracht naar het ziekenhuis.

Het ongeluk gebeurde doordat de bestuurder door nog onbekende oorzaak de macht over het stuur is verloren waarna de auto tegen een boom tot stilstand is gekomen. De man en de vrouw raakten bekneld en moesten door de brandweer uit het wrak bevrijd worden. De man is ter plaatse overleden. Uit voorzorg was een traumahelicopter naar de plaats van het ongeval gekomen maar deze is verder niet ingezet voor vervoer van slachtoffers. De vrouw en het kind zijn inmiddels opgenomen in het ziekenhuis.

VLODROP Inbraak Nieuwbouw

VLODROP- Bij vier in aanbouw zijnde woningen aan de Gildenlaan in Vlodrop zijn tussen maandagavond en dinsdagochtend vier verwarmingsketels gestolen. De vier panden zijn nog onbewoond en werden de afgelopen week voorzien van verwarmingsketels. De buit heeft een waarde van ongeveer 12 duizend gulden. De dader(s) zijn de panden vermoedelijk binnengekomen door het forceren van de voordeur. Vervolgens zijn de verwarmingsketels die op zolder stonden gedemonteerd en meegenomen.

WEERT- Fietsster gewond

WEERT- Een 19-jarige fietsster uit Weert is maandagochtend gewond geraakt toen zij door een bestelbusje werd aangereden op de Tobbersdijk uit Weert. De bestuurder van het busje een 27-jarige man uit Weert- draaide vanaf de Hulsterdijk, de Tobbersdijk op waardoor er materiaal in zijn bus begon te schuiven. De bestuurder keek daarom heel even achter de cabine in om te kijken wat er aan de hand was, maar kon niets vinden. Toen zijn blik weer richting wegdek ging, zag de Weertenaar dat hij inmiddels midden op de weg reed. Bovendien reed hij op de fietsster af en wist haar niet meer te ontwijken. De buitenspiegel van de bus kwam in het gezicht van de negentienjarige Weertse terecht die daardoor ten val kwam. Zij liep daarbij diverse handbreuken op. Bovendien brak zij haar jukbeen en raakte ze gewond aan de oogkas. De fietsster werd per ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis in Sittard. De bestelbus is uiteindelijk in een alles-of-niets-poging om de jongevrouw te ontwijken in een sloot beland die langs de weg lag.

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Vindplaats van dit bericht // Printversie

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie