Ad Melkert in gesprek met studenten

Datum nieuwsfeit: 13-03-2001
Partij van de Arbeid

PERSBERICHT PVDA

!!ATTENTIE: GEWIJZIGD TIJDSTIP!!

Den Haag, 12 maart 2001

AD MELKERT IN GESPREK MET STUDENTEN

Op dinsdag 13 maart spreekt PvdA-fractievoorzitter Melkert met studenten van de faculteit der Gezondheidswetenschappen van de Universiteit Maastricht. Dit gesprek vindt plaats in zaal deb 0.126 in het gebouw van de faculteiten Geneeskunde en Gezondheidswetenschappen, P. Debyeplein 1 in Maastricht en begint om 20.30 uur.

Doel van het gesprek is te horen wat bij studenten leeft en wat hun toekomstverwachtingen zijn. Daarnaast wil Melkert graag met hen spreken over de kwaliteit van de zorg, in een omgeving waarin de patiënt centraal staat.

Dit gesprek is het tweede in een reeks van openbare gesprekken met studenten uit verschillende steden. Twee weken geleden vond een bijeenkomst plaats in Groningen. Tijdens die bijeenkomst is onder andere gesproken over veiligheid en studiefinanciering.

Voor meer informatie: Altie Blanken 070-318 2698