Euronext Amsterdam Lunchflits

Datum nieuwsfeit: 13-03-2001
Euronext Amsterdam

13 Mar 2001 Lunchflits

De Amsterdamse indices konden zich uiteraard niet onttrekken aan de malaise die gisteren New York domineerde, maar tonen in de loop van de ochtend een opmerkelijk herstel. Noteerden bij opening alle fondsen in het rood, om half één is er een redelijk aantal koersen hoger dan het slot van gisteren. Daarbij zijn enkele technologiefondsen. De winstwaarschuwing die het Zweedse telecombedrijf Ericsson gisteren bekend maakte, zorgt weliswaar voor koersdruk bij Versatel, KPNQwest en KPN, maar laat UPC onaangeroerd. ASML is zelfs de grootste stijger (bijna 3%).

Ondanks het herstel noteren beide ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen