Perspresentatie jaarcijfers 2000 SNT Group

Datum nieuwsfeit: 14-03-2001
Bron: SNT Groep NV

SNT GROUP N.V.

Uitnodiging perspresentatie jaarcijfers SNT Group N.V.

Zoetermeer, 7 maart 2001

Geachte mevrouw, mijnheer,

Op 14 maart 2001 maakt SNT Group N.V. haar jaarcijfers 2000 vóór beurs bekend. Om u in de gelegenheid te stellen de gegevens direct te verwerken en eventueel persoonlijk te reageren, nodig ik u graag uit voor een toelichting op de cijfers door Tobias Walraven, President-directeur van SNT en Thomas Heerkens, Financieel directeur van SNT.

De perspresentatie wordt gehouden in ons nieuwe kantoor op Koraalrood 70, te Zoetermeer. U kunt parkeren op het aangrenzende parkeerterrein. De bijeenkomst begint om 10.00 uur en eindigt rond 11.30 uur. Begin volgende week nemen wij contact op met u om te informeren of u de perspresentatie wilt bijwonen.

Een routebeschrijving naar Koraalrood 70 vindt u op onze site www.snt.com. We zouden het op prijs stellen u in Zoetermeer te verwelkomen.

Met vriendelijk groeten,

Danielle Dil Corporate Communications SNT Group N.V.

SNT Groep NV

07 mrt 01 12:55