Benoeming in Raad van Bestuur Roto Smeets de Boer

Bron: Roto Smeets de Boer NV
Roto Smeets de Boer NV

BENOEMING IN RAAD VAN BESTUUR RSDB

De Raad van Commissarissen maakt bekend dat zij het voornemen heeft om de heer Drs. M.J. Bos, op dit moment algemeen directeur van PlantijnCasparie, met ingang van 1 mei 2001 te benoemen tot lid van de Raad van Bestuur RSDB. In deze positie zal de heer Bos de verantwoordelijkheid blijven dragen voor het merk PlantijnCasparie.

Van de heer Bos wordt verwacht dat hij een wezenlijke bijdrage kan leveren in de ontwikkeling van het concern vanuit de ervaring die hij heeft opgedaan binnen de drie merken. De heer Bos is zowel werkzaam geweest binnen Media Partners als binnen de Roto Smeets Verkooporganisatie. Vanuit deze positie is hij benoemd tot algemeen directeur van Roto Smeets Deventer, waarna hij vanaf afgelopen jaar de functie van algemeen directeur Plantijn Casparie vervult.

Raad van Bestuur
Roto Smeets De Boer NV

Hilversum, 14 maart 2001

Profiel
Roto Smeets De Boer is een beursgenoteerde onderneming met een jaaromzet van EURO 700 mln en 4.200 medewerkers. RSDB is een organisatie van dienstverlenende ondernemingen die door het vervaardigen van gedrukte en multimediale producties meer toegevoegde waarde in het communicatieproces van haar doelgroep wil creëren. Deze ondernemingen zijn op productieniveau ondergebracht in 3 merken: Roto Smeets (internationale massaconsumenten-informatie), met vestigingen in 7 landen in Noordwest Europa, PlantijnCasparie (multimediale business-to-business activiteiten) en Media Partners (internationale publishing services) met vestigingen in 4 Europese landen.

PRESS RELEASE

Appointment Executive Board Member

The Supervisory Board of RSDB announces that it is its intention to appoint Mr. M.J. Bos, currently General Manager of PlantijnCasparie, as member of the Executive Board as of May 1st 2001. In the Executive Board Mr. Bos will remain responsible for the brand PlantijnCasparie.

Mr. Bos is expected to contribute essentially to the development of the company from the experience he has gained within the three brands of RSDB. Mr. Bos has been employed at Media Partners as well as in the Roto Smeets Sales Organisation. After this he was successively appointed as General Manager of Roto Smeets Deventer, and since last year as General Manager of PlantijnCasparie.

Hilversum, March 14, 2001

ROTO SMEETS DE BOER NV
Executive Board

Profile
RSDB is a listed company with an annual turnover of EUR 700 million and 4,200 employees. RSDB is an organisation of service providing companies, which transform the communication statements of their customers - with value, added - in printed and multimedia productions. On a target group level, these companies have been organised in three brands: Roto Smeets (for international mass consumer information) with offices in 7 countries in North-western Europe, PlantijnCasparie (for business-to-business information) and Media Partners (international publishing services) with subsidiaries in 4 European countries.