Politiebericht Limburg-Noord Venlo: verkeersongeval

Datum nieuwsfeit: 14-03-2001

Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 14-03-2001 Mediabericht 14 maart 2001 (16.00 uur)

VENLO Man aangehouden

Venlo Een 38-jarige in Venray wonende man is vanmorgen door de politie aangehouden omdat hij nog een straf van 21 dagen heeft uit te zitten. Ook stond hij als ongewenst vreemdeling te boek. De man is ingesloten en zal worden overgedragen aan de parketpolitie voor het uitzitten van zijn straf.

MAASBREE Verkeersongeval

Maasbree Bij een aanrijding tussen een personenbusje en een vrachtwagen vanmorgen omstreeks 07.15 uur op de Middenpeelweg liepen drie mensen verwondingen op. Zij konden na behandeling in het ziekenhuis, huiswaarts keren. De aanrijding ontstond doordat de 42-jarige bestuurder uit Suhl (D) vanaf de A67 de afrit nam en op de kruising met de Middenpeelweg geen voorrang verleende aan het voertuig van de 33-jarige bestuurder uit Oploo. Deze liep lichte kneuzingen op, terwijl zijn twee inzittenden eneveens kneuzingen en een hoofdwond opliepen. De aanrijding veroorzaakte veel ravage, waarbij ook een ANWB bewegwijzeringsbord ernstig werd beschadigd.