Lets work online introduceert kortingsysteem Orderclick

Datum nieuwsfeit: 14-03-2001

LET'S WORK ONLINE

Orderclick: het kortingsysteem van www.letsworkonline.nl

Haarlemmermeer, Lets work online uit hoofddorp heeft onlangs een unieke manier geïntroduceerd om snel en eenvoudig op internet benodigdheden voor het kantoor te kopen. Via www.letsworkonline.nl is het mogelijk om alles wat ook maar enigszins met kantoren te maken heeft online te bestellen. De onderneming levert op een bijzondere manier kwalitatief hoogstaande producten, gekoppeld aan de laatste ontwikkelingen op het gebied van verbruiksartikelen, kantoorinnovatie en ICT.

Lets work online bv richt zich vooral op het midden- en kleinbedrijf, hoewel het ook voor de consument mogelijk is om op deze site te kopen. Bij deze nieuwe site hoeft men zich niet als klant te registreren om een product te kopen. Wanneer men dit wel doet, heeft het echter als voordeel dat management informatie en historische bestelgegevens zeer eenvoudig reproduceerbaar zijn. Voor het bedrijfsleven is het tevens zeer eenvoudig om op rekening te kopen, wat bij open bestelsystemen op internet nog nauwelijks voorkomt.

De functie van Orderclick, geeft de mogelijkheid om zelf het kortingspercentage interactief te beïnvloeden. Hoe hoger het totale orderbedrag, hoe hoger de korting. Het resultaat ziet men direct in het bestelscherm en in de winkelwagen. Door middel van eventuele extra bestellingen toe te voegen en/of gereed staande bestellingen in de winkelwagen te wijzigen, ziet men direct het kortingspercentage en het daadwerkelijke voordeel veranderen. Bestellen kan 24 uur per dag en een groot deel van het assortiment is binnen één dag leverbaar. Groot meubilair of computers worden binnen vijf tot maximaal tien werkdagen geleverd.

Datum: 14-3-2001

Note voor de redactie
Voor nadere informatie Lets work online bv, Toine Klok, tel.:
020-6556350 / 0653-128777
www.letsworkonline.nl