InQuent benoemt Christopher Silk adjunct-directeur Sales

Datum nieuwsfeit: 14-03-2001

INQUENT TECHNOLOGIES

InQuent benoemt Christopher Silk tot adjunct-directeur Sales

Toronto, Canada, 13 maart 2001 .... Christopher Silk is vanaf direct tot adjunct-directeur Sales benoemd van InQuent Technologies Inc. Silk, die afkomstig is van de in Amsterdam gevestigde Versatel Internet Holdings Group NV, waar hij hoofd bedrijfsleiding was, gaat werken in het hoofdkantoor van InQuent in Toronto. Daarvoor was hij directeur Sales en Marketing, Euro Business Development voor UUNET in Amsterdam en adjunct-directeur Sales voor UUNET in Toronto. Silk kwam in 1995 bij UUNET als relatiebeheerder/teamleider voor het bedrijf in Fairfax, Vancouver.

'Christopher Silk brengt een hoog gehalte aan ervaring mee naar het InQuent team, zowel op internationaal als op internetgebied,' aldus Ken Wilson, directeur en bestuursvoorzitter van InQuent. 'We verwachten dat hij snel onze aanwezigheid in Noord-Amerika, Europa en Azië zal uitbreiden.'

Silk heeft als internationaal high-tech verkoopprofessional met meer 12 jaar ervaring, ook gewerkt voor COMMSYS Corporation/Perot Systems, Bell Atlantic Yellow Pages, Fiber Products Company Inc. en KSK Communications.

Hij heeft een diploma Bachelor of Science in
telecommunicatiemanagement gehaald aan de Newhouse School of Public Communications van de Universiteit van Syracuse.

:: Inquent Technologies Inc.:

InQuent Technologies Inc. (www.InQuent.com) is een toonaangevend platform service provider (PSP) in het hosting van internet- en applicatieoplossingen, die verkocht worden via een veelzijdig netwerk van internationale kanalen. Het bedrijf, dat in particulier bezit is, werd in september 1997 opgericht en heeft zijn hoofdkantoor in Toronto, Canada. Het bedrijf levert geïntegreerde en toonaangevende internet en toepassing hosting platforms aan o.a. aan aanbieders van telecommunicatie, ISP's, leveranciers van kabeldiensten en ISV's. InQuent verkoopt onder eigen merk op schaal gemaakte en op de klant afgestemde kant-en-klare hosting oplossingen aan partners die daarvoor nog geen ervaring met hosting hadden en direct waardevolle diensten kunnen leveren aan al hun zakelijke klanten.

Contactpersonen:

Patrick McCaully/David Eisenstadt
The Communications Group Inc.

+1-(416) 696-9900
(pmccaully@tcgpr.com)