Legato Systems en Connected sluiten OEM-overeenkomst

Datum nieuwsfeit: 14-03-2001

Legato Systems en Connected sluiten OEM-overeenkomst

Hoofddorp, maart 2001 - - Connected, leverancier van e-Support oplossingen, heeft een meerjarige OEM-overeenkomst gesloten met Legato Systems Inc., toonaangevend in enterprise storage management software. Volgens de overeenkomst gaat Legato het Connected TLM Product verkopen onder de naam Legato NetWorker Laptop.

Gericht op de 'verspreide' onderneming levert Connected TLM remote back-up en handelt volledig automatisch de problemen af die bij personal computers kunnen optreden. De oplossing automatiseert aspecten als applicatieherstel, virusherstel, pc-migratie, asset discovery en recovery en back-up bij calamiteiten. Dit betekent lagere totale kosten voor computeronderhoud en
-ondersteuning. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen