Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

MAXDATA breidt servicedienst in Benelux uit

Datum nieuwsfeit: 14-03-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

MAXDATA breidt servicedienst in Benelux uit

IMD Technical Services en ICC leveren 24-uurs reparatieservice

Amsterdam, 14 maart 2001 - MAXDATA, toonaangevend leverancier van computerhardware en e-businessplossingen, heeft haar serviceconcept verder verbeterd. De onderneming heeft met IMD Technical Services B.V. en ICC B.V. reparatiecontracten afgesloten voor haar pc's, notebooks en monitoren in de zakelijke en particuliere markt. Eerder sloot MAXDATA al een samenwerkingsovereenkomst met het European Call Center Hexspoor, dat per telefoon eerstelijns service biedt. De 48-uurs on-site reparatieservice wordt gegarandeerd in de Benelux.

Het call center van Hexspoor is bij storingen het eerste aanspreekpunt voor gebruikers van pc's, notebooks en monitoren van MAXDATA. Als de technisch specialisten van het call center vinden dat on-site reparatie nodig is, schakelen zij óf IMD óf ICC in. IMD verzorgt in het bijzonder de reparaties voor de zakelijke gebruikers in de Benelux. ICC bedient voornamelijk de particulieren in deze markt. Een monteur van deze organisaties maakt vervolgens direct een afspraak met de klant.

"Met deze nieuwe partners kunnen we onze gebruikers optimale service verlenen bij storingen", zegt Emile Schmeits, Marketing Manager van MAXDATA. "We garanderen dat reparaties binnen 48 uur worden uitgevoerd. Onze afspraak met de servicepartners is, dat reparaties binnen 24 uur gerealiseerd worden. In combinatie met de professionele call-afhandeling bij Hexspoor beschikt MAXDATA nu over een full-service pakket waar we trots op zijn. We houden bovendien een vinger aan de pols op de kwaliteit van onze service. Van één op de tien inkomende telefoongesprekken wordt achteraf gecontroleerd of de service naar tevredenheid is afgehandeld. Op basis van de uitkomst van deze gesprekken kunnen we onze dienstverlening continu evalueren en nog verder verbeteren. Ons verbeterde serviceconcept is dusdanig klantgericht, dat wij erop vertrouwen dat dit tot een optimale tevredenheid bij onze partners en hun klanten zal leiden."

De customer-service van MAXDATA was voorheen alleen bereikbaar tijdens kantooruren. Vanaf nu is het bedrijf bereikbaar van negen uur 's ochtends tot negen uur 's avonds op werkdagen en in het weekend van tien uur 's morgens tot vier uur 's middags op telefoonnummer 0900-MAXDATA (0900-6293282) en 0900-Belinea (0900-2354632).

MAXDATA
MAXDATA heeft zich, sedert haar oprichting in 1988, van een gerenommeerde hardwareleverancier tot een 'e-business supplier' ontwikkeld. Het bedrijf richt zich op het bieden van complete technologieoplossingen aan bedrijven. MAXDATA produceert Belinea-monitoren, MAXDATA-pc's, -notebooks en -servers, en verkoopt deze uitsluitend via resellers en distributeurs. MAXDATA behaalde in 1999 een omzet van ruim 1 miljard euro en is genoteerd aan de Neue Markt in Frankfurt. Het bedrijf heeft naast het hoofdkantoor in Duitsland vestigingen in België, Frankrijk, Groot-Brittannië, Nederland, Oostenrijk en Zwitserland. De producten van MAXDATA zijn beschikbaar in ruim 30 landen in Europa. Meer informatie is te vinden op www.maxdata.nl.

HEXSPOOR EUROPEAN CALL CENTER
Als European Call Center is HECC gespecialiseerd in het verlenen van hoogwaardige IT- consumentenondersteuning, zowel kwalitatief als kwantitatief. Hexspoor European Call Center maakt hiervoor al sinds 1993 gebruik van hoogwaardige telefoon-, email- en web-technologie. Sterke punten van Hexspoor European Call Center zijn haar capaciteit, flexibiliteit en in het bijzonder haar kwaliteit. Deze 'customer-service' verzorgt Hexspoor European Call Center voor haar opdrachtgevers door geheel Europa in 11 talen door 'native speakers'. Voor meer informatie kunt u terecht op de web-site: www.hexspoor.com.

ICC
ICC, International Computer Contractor B.V., is sinds 1998 een in Nederland opererende serviceorganisatie. Het dienstenpakket van ICC bestaat uit on-site en off-site reparatieservice, hard- en softwarehelpdeskservice, reparatie van monitoren en installatie- en configuratiewerkzaamheden voor de particuliere en zakelijke markt. Het bedrijf werkt uitsluitend in opdracht van fabrikanten en distributeurs van computers en randapparatuur. ICC is gevestigd in Woerden en telt ruim 40 medewerkers. Voor meer informatie: www.icc-service.com.

IMD
IMD is een merkonafhankelijke full-service dienstverlener en zorgt voor de continuïteit van ICT-infrastructuren. Of het nu gaat om installatie, reparatie en onderhoud van bestaande ICT-infrastructuren, of om hoogwaardig gekwalificeerd ICT-personeel, IMD heeft de kennis en kunde in huis. Met een eigen call center biedt IMD haar relaties 24 uur, zeven dagen per week support. Storingen kunnen on line via www.imd.nl gemeld en afgehandeld worden. Netwerken van relaties worden geheel op afstand door IMD beheerd. IMD opereert vanuit het hoofdkantoor in Lelystad en heeft 250 medewerkers. Kwaliteit en continuïteit kenmerken de 'Services for ICT' van IMD.

Voor meer informatie:

MAXDATA Benelux B.V.
Emile Schmeits
Tel.: 020 - 31 13 228
E-mail: (emile.schmeits@maxdata.nl)

Lammers van Toorenburg PR
Sylvia Simon
Tel.: 030 - 65 65 070
E-mail: (sylvia@lvtpr.nl)

Hexspoor European Call Center
A.B.R.A. den Riet
Tel.: 0411- 61 71 01
E-mail: (sales@hexspoor.com)

ICC B.V.
Marcel Verheul
Tel.: 0348 - 46 28 28
E-mail: marcel@icc-service.com

IMD B.V.
Jeroen Zindel
Tel.: 0320 - 29 47 94
E-mail: (jzindel@imd.nl)

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie