AEGON kiest PinkRoccade voor outsourcing IT-systemen

PinkRoccade NV

Voorburg, 15 maart 2001

AEGON Particulieren kiest PinkRoccade voor outsourcing IT-systemen

PinkRoccade en AEGON Particulieren hebben op 15 maart een intentieverklaring getekend omtrent de outsourcing van de beheer- en onderhoudactiviteiten van een deel van de IT-systemen van AEGON Particulieren in Leeuwarden. De voorgenomen overeenkomst kent een looptijd van 5 jaar. Met de outsourcing komen naar verwachting twintig IT-medewerkers van AEGON Particulieren in dienst bij PinkRoccade.

AEGON Particulieren wil met de outsourcing bewerkstelligen dat zowel de continuïteit van het applicatiebeheer en -onderhoud is gewaarborgd, als een verhoging en versnelling van de vernieuwing van systemen.

PinkRoccade bevestigt met de voorgenomen outsourcing het marktleiderschap van het concern op dit gebied, dat is gebaseerd op kennis en ervaring op zowel het gebied van grootschalig applicatiebeheer, -onderhoud en -vernieuwing, alsmede IT infrastructuur dienstverlening.

Noot voor de redactie,

Noot voor redacties