NavisionDamgaard verandert naam in Navision

Datum nieuwsfeit: 15-03-2001

NavisionDamgaard verandert naam in Navision

Barneveld, 15 maart 2001 NavisionDamgaard verandert haar naam in Navision. De naamsverandering zal met onmiddellijke ingang worden doorgevoerd.

Het besluit om de naam te veranderen volgt op een uitvoerige analyse, gericht op het definiëren van het meest ideale communicatieplatform voor het creëren van een krachtig en toonaangevend wereldwijd merk. Geconcludeerd werd dat zowel vanuit zakelijke als marketing overwegingen de bedrijfsnaam Navision betere mogelijkheden biedt dan de naam NavisionDamgaard.

Het creëren van een krachtige en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen