Miss TT verkiezing op circuit in Assen

Datum nieuwsfeit: 15-03-2001

TT Circuit Assen, 5 maart 2001

12 BEAUTIES STRIJDEN OM TITEL RIZLA+ MISS TT

Na een strenge voorselectie zijn er uiteindelijk 12 beeldschone kandidates overgebleven voor de titel Rizla+ Miss TT, waarvan de winnares op de traditionele laatste zaterdag in juni (30 juni) tijdens de 71e Rizla+ Dutch TT op het erepodium s werelds snelste Grand Prix-coureurs mag huldigen.

De finale van de Rizla+ Miss TT verkiezing vindt plaats op donderdag 15 maart a.s. op het TT Circuit Assen, waar presentatrice en ex Miss België Goedele Liekens samen met een deskundige jury, met onder andere tal van motorsport- en autosportcoureurs en diverse hoogwaardigheidsbekleders, uit de 12 mooie dames de 4e Rizla+ Miss TT kiezen. De jongedames presenteren zich in een drietal rondes: vrijetijds kleding, badpakken en avondkleding. Eerder werden Jojanneke Voorthuizen (1998), Wine Poeteray (1999), Kim Benninga (2000) uitgeroepen tot Rizla+ Miss TT.

Bijlage: Low Res afbeelding van 12 Kandidates

Het bijschrift bij de groepsfoto met de 12 overgebleven kandidaten voor de Rizla+ Miss TT verkiezing vermeldt de namen en woonplaatsen van de kandidates:

Staand v.l.n.r.: Wendel Terpstra (Groningen), Sylvie Vermeend (Groningen), Anique Koops (Gasselternijveen), Sunny Witjes (Meppel), Miranda Weijer (Assen), Thalia Gerritsen (Spakenburg), Tania Evelien Wolf (Klazienaveen), Annemarie de Boer (Eesveen), Iris de Valk (Groningen) en Lotte Brink (Meppel). Geknield v.l.n.r.: Marije Wendela Storteboom (Apeldoorn) en Joyce Echteld (Amsterdam).

Noot voor redacties