Congres PvdA in Rotterdam

Datum nieuwsfeit: 16-03-2001
Partij van de Arbeid

Op vrijdag 16 en zaterdag 17 maart 2001 organiseert de PvdA haar congres in de Rotterdam Hall in het World Trade Centre in Rotterdam.

U wordt van harte uitgenodigd het congres te bezoeken. Want het congres is niet alleen voor een groep partijleden die besluiten neemt: "In de wandelgangen" van het congres wordt er van alles georganiseerd om te laten zien dat de PvdA vele contacten heeft in de samenleving, met meer dan partijgenoten alleen.

De aandacht van het congres gaat in de eerste plaats natuurlijk uit naar de bestuursverkiezingen van partijbestuur en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen