PvdA-congres 'live' te volgen op internet

Datum nieuwsfeit: 16-03-2001
Partij van de Arbeid

PERSBERICHT PVDA

Den Haag, 13 maart 2001

PVDA-CONGRES 'LIVE' OP INTERNET

Het PvdA-Congres, dat aanstaande vrijdag en zaterdag plaatsvindt, is 'live' te volgen op internet ( www.pvda.nl). Zo kunnen ook degenen die geïnteresseerd zijn in bijvoorbeeld de verkiezing van de nieuwe partijvoorzitter, maar niet naar (het World Trade Center in) Rotterdam kunnen komen alles direct volgen.

Het Congres begint vrijdag om 12.00 uur. Via de website van de PvdA worden de discussies in de congreszaal in beeld gebracht. Ook te vinden is welke moties en amendementen door het congres worden aangenomen. Vanaf
vrijdagmiddag 16.00 uur zendt de PvdA ieder uur een congresjournaal uit dat bestaat uit interviews, sfeerbeelden en achtergrondinformatie.

Ook nu al wordt op de PvdA-site volop aandacht besteed aan het Congres waarop o.a. de agenda en alle stukken te vinden zijn, evenals links naar de websites van de kandidaatvoorzitters.

Voor meer informatie: Remco Dolstra 070-318 26 96