Grodan eerste bedrijf met Milieukeur voor substraat

Datum nieuwsfeit: 16-03-2001

MILIEUKEUR AGRO-FOOD PERSBERICHTEN

* Grodan eerste bedrijf met Milieukeur voor substraat
Na een onderzoek door de onafhankelijke certificatie-instelling KIWA, die door de Raad voor Accreditatie officieel is geaccrediteerd voor het Milieukeurcertificatieschema substraat, is aan Grodan Benelux & France het Milieukeurcertificaat voor substraatmatten toegekend. Grodan, de eerste en vooralsnog enige substraatproducent met een Milieukeurcertificaat, bewijst hiermee te kunnen voldoen aan de strenge eisen die door Stichting Milieukeur ten aanzien van substraten zijn opgesteld. Milieukeur op een product betekent dat al het mogelijke is gedaan om het milieu te ontzien.

"We zijn bij Grodan trots op het ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen