Belgische regering over ethiek en mensenrechten

Datum nieuwsfeit: 16-03-2001
Volksunie

Belgische regering over ethiek en mensenrechten: luister naar mijn woorden, kijk niet naar mijn daden (16/03/01)

De huidige federale regering heeft de mond vol over een ethisch beleid. Minister Michel is terzake al lang de zelfverklaarde kampioen. Verleden week nog stelde minister Van den Bossche - op vraag van de VU trouwens - dat bedrijven, én hun leveranciers en onderaannemers, die voortaan willen meedingen naar grote overheidsopdrachten moeten voldoen aan ethische normen.

Op 19 februari jl. deelde het Israëlisch bedrijf Israel Aircraft Industries (IAI) triomfantelijk mee dat een nieuwe Belgische ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen