Frank Huele senior Change Manager bij Magnus

Bron: Magnus Holding NV
Magnus Holding NV

Frank Huele wordt senior Change Manager bij Magnus

Naarden, 19 maart 2001. Drs ir Frank H. Huele is per 1 maart in dienst getreden bij Magnus Management Consultants in Naarden. Hij zal bij Magnus leidinggeven aan de groep Change Management. Huele (46) heeft voorheen ondermeer gewerkt bij Coopers & Lybrand, de Vendex Fashion groep en bij TC Team Consult als transformatiemanager. Ondanks sterke groei in omzet en aantal medewerkers voorziet

Magnus
Magnus assisteert ondernemingen in de industrie- en handelssector bij het verbeteren van de bedrijfsprestaties met behulp van nieuwe IT-oplossingen. Hierbij gaat het om versterking van de positie van ondernemingen in hun waardeketen, creatie van nieuwe afzetmogelijkheden voor producten en diensten, verhoging van de klanttevredenheid en verbetering van bedrijfsprocessen. Naast het hoofdkantoor in Naarden heeft Magnus vestigingen in Atlanta, Bangkok, Brussel, Jakarta, Kuala Lumpur, Manilla en Singapore. Magnus telt momenteel zo'n 500 werknemers. Het bedrijf werd in 1990 opgericht en heeft sinds 1998 een beursnotering aan Euronext Amsterdam. Voor meer informatie: www.magnus.com.

Voor meer informatie:
Magnus Nederland B.V., Ginny Eysma, Communications Manager Telefoon: (035) 699 60 60, e-mail: (g.eysma@magnus.nl)

Noot voor redacties