Seminar 'Investment Opportunities in Korea' in Amsterdam

Datum nieuwsfeit: 19-03-2001

Seminar Korea Economic Climate and Investment Opportunities

Het Korea Trade Center Amsterdam, een handels- en investeringspromotie organisatie van de Zuid-Koreaanse overheid, organiseert in samenwerking met ING Bank het seminar: Korea Economic Climate and Investment Opportunities op maandag 19 maart. Het seminar schetst de actuele economische ontwikkelingen in Zuid-Korea en informeert het Nederlandse bedrijfsleven over de mogelijkheden tot investeren in dit land. Tevens zullen ING Bank en Akzo Nobel een korte presentatie verzorgen waarbij de ervaringen van deze multinationals in Korea verder toegelicht worden.

De bijeenkomst vindt plaats bij ING Bank in Amsterdam van 10.00-12.45 uur. Aan deelname zijn ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen