MicroStrategy presenteert Business Intelligence portfolio

Datum nieuwsfeit: 19-03-2001

Beste persrelatie,

Onderstaand vindt u informatie over MicroStrategy's activiteiten tijdens Cebit van 22 tot en met 28 maart aanstaande. Mocht u vragen hebben of een afspraak willen maken voor een interview aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.

MicroStrategy presenteert veelomvattend Business Intelligence portfolio tijdens Cebit 2001

Utrecht, 19 maart 2001 Cebit bezoekers vinden MicroStrategy in hal1 stand 6a11. Centraal in de presentatie tijdens Cebit staat MicroStrategy 7 de nieuwste versie van het eerste platform voor grootschalige Business Intelligence applicaties, 1 op 1 communicatie met klanten en eCRM.

Het MicroStrategy 7® platform zet alle "ruwe" klantgegevens om in betrouwbare informatie waarmee bedrijven efficiënter en winstgevender kunnen worden. Het platform biedt zeer diepgaande analyses en schaalbaarheid om zelfs de allergrootste gegevensbronnen te ondersteunen; krachtige web-gebruikersinterfaces; integratie met bestaande front- en backend-applicaties; en helpt bij een snelle marktintroductie.

Tijdens Cebit kunt u op de MicroStrategy stand demo s zien van MicroStrategy 7 en de MicroStrategy CRM applicaties. Daarbij kunt u denken aan voorbeelden uit de praktijk zoals klantgeoriënteerde gegevensanalyse, campagne management, web traffic analyse en pro actieve one to one marketing via Micro strategy Narrowcast Server 7. Ook is het mogelijk om tijdens Cebit een interview te houden met Edith Rose, international marketing manager bij MicroStrategy. MicroStrategy
MicroStrategy is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor Intelligent E-Business® en bijbehorende consultancy, opleiding en ondersteuning. Een E-Business platform waarmee organisaties bedrijfskritische processen kunnen optimaliseren en inzicht krijgen in de interactie met klanten partners en toeleveranciers. Inzicht dat leidt tot verbetering van bijvoorbeeld klantsegmentatie, marketing effectiviteit en de winstgevendheid per klant. Ook stelt het organisaties in staat doelgerichte 1 op 1 marketing campagnes in te voeren en via gepersonaliseerde informatie, klantloyaliteit te versterken. Dit gebeurt via alle communicatie-kanalen: web, wireless en voice.

Wereldwijd heeft MicroStrategy ruim 2100 medewerkers in 40 kantoren in onder andere de Verenigde Staten, Canada, Europa, Zuid-Amerika en Japan. Het hoofdkantoor is gevestigd in Washington D.C. In de Benelux heeft MicroStrategy een vestiging in Utrecht. MicroStrategy is genoteerd aan de NASDAQ: MSTR. Meer informatie over MicroStrategy is te vinden op de website: www.microstrategy.com. Contact voor de redactie:
MicroStrategy
Janneke Leegstra