Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel

Datum nieuwsfeit: 20-03-2001

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 20-03-2001 Persbericht district Aa & Dommel

GEWONDEN BIJ ONGEVAL, Boxtel

Maandagmiddag vond op de rotonde Munsel in Boxtel aan ongeval plaats. Een auto bestuurd door een 50-jarige man uit Boxtel, stopte voor het verkeersplein om een daar rijdende auto voorrang te verlenen. De 52-jarige bestuurster uit Den Bosch van een auto erachter bemerkte te laat dat de auto voor haar stilstond. Ze reed achter tegen de auto. De beide bestuurders zijn met onbekend letsel overgebracht naar een ziekenhuis in Den Bosch.

BEKEURINGEN, Berlicum

Maandagmiddag zijn 40 automobilisten bekeurd omdat ze het inrijverbod in de Runweg in Berlicum negeerden. In verband met werkzaamheden is de weg afgesloten. Dit zal nog ongeveer 5 weken duren.

BROMFIETS GESTOLEN, Sint Michielsgestel

Maandagavond is vanaf de Wagenmaker in Sint Michielsgestel een zwarte Aprila SR Replica bromfiets gestolen. Het verzekeringsnummer van de bromfiets is BFW-414.

TE VEEL GEDRONKEN

In de nacht van maandag op dinsdag is een 28-jarige man uit Liempde bekeurd. Hij reed Met een auto terwijl hij te veel had gedronken. Hij kreeg een rijverbod van 2 uur en een boete van fl. 410,-. De controle vond plats op de Nieuwstraat in Liempde. In dezelfde nacht werd ook een 33-jarige man uit Boxtel bekeurd. Hij reed met een auto terwijl hij te veel had gedronken. De man kreeg een rijverbod van 5 uur. De officier van justitie heeft de man een transactievoorstel gedaan van fl. . De controle vond plaats op de Eindhovenseweg in Boxtel.

COMPUTERS GESTOLEN, Boxtel

In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een school aan de Schijndelseweg in Boxtel. Een raam van de school werd vernield, waardoor men binnen kon komen. Twee computers werden gestolen.