Bekende Vlamingen kruipen in huid rodekruisvrijwilliger

Datum nieuwsfeit: 20-03-2001
Rode Kruis Vlaanderen

Persbericht

Internationaal Jaar van de Vrijwilliger Bekende Vlamingen kruipen in de huid van rodekruisvrijwilliger

De rodekruisvrijwilligers "sociale hulpverlening" in Oud-Turnhout kregen vandaag versterking van acteur Marijn Devalck. In het bejaardentehuis "Smeedeshof" in Oud-Turnhout hielp Marijn Devalck bij de organisatie van een borrelnamiddag voor de bewoners. Hij vervulde zijn taken met veel enthousiasme: hij stond aan het fornuis, diende pannekoeken op, praatte met de bewoners en zong samen met de bewoners zelfs enkele liedjes onder begeleiding van een accordeonclub.

Naar aanleiding van het "Internationaal Jaar van de Vrijwilliger" geeft het Rode Kruis de komende 3 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen