Interxion benoemt Meijer tot managing director Nederland

Tiscali

Personalia

INTERXION BENOEMT HENK MEIJER TOT MANAGING DIRECTOR NEDERLAND

Amsterdam, maart 2001- Henk Meijer (45) is per begin maart benoemd tot managing director van Interxion Nederland B.V. Hij wordt verantwoordelijk voor alle commerciële en operationele activiteiten. Henk Meijer volgt Honoré du Puy op, die nu een nieuwe functie als Director Community Services bij het hoofdkantoor van Interxion in Amsterdam heeft. Interxion is Europese leider met een netwerk van onafhankelijke Internet Exchange Centers T (IECs). Op dit moment heeft Interxion 15 IECs in de grote Europese zakencentra, waarvan drie in Nederland. Eind 2001 zijn 22 IECs operationeel.

Henk Meijer komt van Unisys. Als Solution Director was hij verantwoordelijk voor de zakelijke ontwikkeling van nieuwe outsourcing overeenkomsten. Daarvoor heeft hij bij Unisys met succes een gecentraliseerd telesales call center opgezet. Voor zijn komst bij Unisys in 1990 was Henk Meijer technisch manager bij verschillende regionale Burroughs locaties waar hij tevens verantwoordelijk was voor de kwaliteit van de totale cliënt service portofolio.

Over Interxion:
Interxion (hoofdkantoor in Amsterdam) is toonaangevend in de ontwikkeling en het beheer van een groeiend aantal onafhankelijke Internet Exchange centersT (IECs) in Europa. Deze IECs zijn verbonden met de belangrijkste nationale en internationale telecom carriers en met verschillende Europese Internet Exchanges.

Interxion biedt een snel groeiende portfolio van diensten die van belang zijn voor het behouden en uitbreiden van de internet infrastructuur van hun klanten: Interxion Equipment Housing, Interxion Hosting en Storage, Interxion Connectivity en Interxion Consultancy Services. Interxion brengt binnen de IECs internet gerelateerde ondernemingen bij elkaar en creëert samenwerkingsverbanden om de zakelijke mogelijkheden van het internet optimaal te benutten, ideeën uit te wisselen en intensief samen te werken.

Op dit moment heeft Interxion IECs in Amsterdam, Brussel, Dublin, Dusseldorf, Frankfurt, Kopenhagen, Londen, Madrid, Parijs, Stockholm, Wenen en Zurich. Het komende half jaar worden IECs in Dublin, Hilversum, Munchen en Milaan geopend.

Voor meer informatie: www.interxion.com
Natalie van de Beek