'VAK leerlingenconcert' in de Binnenhof van Delft

Datum nieuwsfeit: 20-03-2001
"VAK LEERLINGENCONCERT" met veel ZANG

Op dinsdag 20 maart a.s. om 19.00 uur vindt, in de Binnenhof van de Vrije Akademie Delft, Westvest 9 te Delft, een concert in de serie "VAK Leerlingenconcerten" plaats.

Aan deze VAKleerlingenconcerten, die op doordeweekse avonden plaats vinden, werken gevorderde leerlingen van de afdeling muziek van de Vrije Akademie Delft mee. Het is voor hen een ideale gelegenheid om podiumervaring op te doen. Het concert wordt verzorgd door leerlingen van de afdeling zang en de afdeling instrumentaal onderwijs. Ditmaal treedt met name de afdeling zang naar buiten met o.a. leerlingen van Susanne van Bael - stem-vorming, Ibernice MacBean - zang/popkoren en Erik Nelissen zang. Daarnaast wordt er gemusiceerd door leerlingen van Ida Hazenberg - klarinet en Sonja Boxmeer - blokfluit.

Het bijzonder afwisselende programma vermeldt zowel klassieke als lichte muziek. Onder het genot van een kopje koffie of een drankje kunt u luisteren naar werken van o.a. Purcell, Mozart, Richter, Bonsor, Sherman en Gershwin.

De toegang is vrij.

Noot voor redacties