Avantium en GSE systems voltooien acquisitie van GSE activa

Datum nieuwsfeit: 21-03-2001

AVANTIUM TECHNOLOGIES

Avantium en GSE systems voltooien acquisitie van GSE activa

Amsterdam - Avantium, een besloten technologiebedrijf dat gebruik maakt van high-speed experimentation and simulation (HSE&E) technologieën in productontwikkeling en proceschemie, heeft bepaalde activa van GSE's VirtualPlant verworven. De transactie omvat rechten van intellectueel eigendom, de dienstverbanden van het kaderpersoneel, het eigendom van gevestigde softwareproducten zoals BatchCad en BatchWizard, en, bovendien, nieuwe softwareproducten die momenteel door GSE tezamen met Avantium worden ontwikkeld, dit alles voor een niet bekendgemaakt aantal aandelen.

GSE en Avantium hebben al meer dan een jaar samengewerkt en zijn tot de slotsom ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen