Interxion lanceert managed connectivity service

Datum nieuwsfeit: 21-03-2001
Bron: Tiscali
Tiscali

Persbericht

INTERXION LANCEERT DATA-CONNECT, EERSTE MANAGED CONNECTIVITY SERVICE BINNEN INTERNET EXHANGEE CENTERS

Amsterdam, 21 maart 2001 - Interxion Holding N.V. ("Interxion") introduceert vandaag haar eerste managed connectivity service: Data-Connect. Deze service geeft de Interxion klanten de mogelijkheid om binnen de Internet Exchange Centers T (IECs) op een betrouwbare en kostefficiënte manier verbindingen te leggen en dataverkeer uit te wisselen.

Data-Connect biedt grote voordelen aan de klanten en partners van Interxion. Het stelt hen in staat via de managed connectivity service op vrijwel onbeperkte schaal met real-time kwaliteitsmontoring van hoogwaardige data uit te wisselen.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen