Wijzigingen in directie Mona

Datum nieuwsfeit: 21-03-2001
Campina Melkunie

Wijzigingen in directie Mona

Per 1 juli 2001 zal mevrouw Saskia van Walsum haar functies als divisiedirecteur van Mona en Groepsdirecteur Specialty Brands van Campina Melkunie neerleggen. Op eigen verzoek neemt zij een jaar verlof. Van Walsum blijft in dienst van Campina Melkunie. Begin 2002 zal overleg plaatsvinden over haar terugkeer.

Tot de groep Specialty Brands behoren Mona (zuiveldesserts in Nederland) en het Duitse Campina GmbH (nationale zuivelmerken Landliebe en Puddis).

Het voornemen is dat de functie van divisiedirecteur Mona met ingang van 1 juli 2001 wordt waargenomen door de heer J. Kalksma. Hij is tevens Groepsdirecteur Campina Benelux. De directie van Campina GmbH zal rechtstreeks rapporteren aan de hoofddirectie van Campina Melkunie.

Zaltbommel, 21 maart 2001

Voor meer informatie: