Elektronisch zakendoen in Nederland: groei of stagnatie?

Datum nieuwsfeit: 22-03-2001

Elektronisch zakendoen in Nederland: groei of stagnatie?

Recentelijk zijn er verschillende onderzoeken uitgebracht naar e-commerce in Nederland. Een overzicht van de onderzoeksresultaten vindt u hieronder.

Bedrijfsleven

Uit onderzoek dat in opdracht van het Ministerie van Economische Zaken werd uitgevoerd blijkt dat inmiddels 68 procent van het Nederlandse bedrijfsleven toegang heeft tot het internet. Begin 2000 was dat 55 procent. Ruim eenderde van de bedrijven doet inmiddels ook elektronisch zaken. Dit was voorheen 18 procent. 11 procent van de nog van internet verstoken bedrijven heeft plannen om het komende jaar een internetaansluiting te nemen.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen