Software AG toont XML-toepassingen op CeBIT

Datum nieuwsfeit: 22-03-2001
Software AG toont XML-toepassingen voor Mobiel zakendoen, electronic publishing, content management en portals.

Bezoek XML@Work CeBIT Hal 3 - C33

Culemborg, 03/12/2001

Culemborg 20 februari '01 ? Onder het thema 'XML@Work' neemt Software AG dit jaar deel aan 's werelds grootste ICT-beurs, de CeBIT in Hannover. In samenwerking met maar liefst 26 partners en klanten presenteert Europa's grootste leverancier van systeemsoftware elektronische business tools en toepassingen, gebaseerd op Extensible Markup Language (XML). Tezamen met haar partners demonstreert Software AG hoe het gebruik van XML zakelijke processen optimaliseert en helpt de volledige mogelijkheid van e-business te benutten.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen