Internetters bedingen gezamenlijk korting op GSM-toestellen

Datum nieuwsfeit: 22-03-2001
's-Gravendeel, 22 maart 2001

Internetters bedingen nu ook korting op GSM-toestellen

De samenwerking van mobiele bellers op SamenGoedkoopBellen.nl heeft opnieuw resultaat.

Internetwinkel GSMmobiel.nl biedt in samenwerking met Dutchtone een abonnement aan waarmee mobiele bellers via SamenGoedkoopBellen.nl, 1 jaar lang, elke maand tot 3 uur gratis kunnen bellen binnen Nederland. Voor het eerst zijn naast een gratis abonnement, ook GSM-toestellen in het aanbod betrokken. Daardoor kan het voordeel voor mobiele bellers oplopen tot ruim 900 gulden. Nadat in december 2000 de eerste aanbieding op basis van een Telfort-abonnement werd gemaakt, is het is nu voor de tweede keer dat een Nederlands telecombedrijf tegemoet komt aan de wens van een groep individuele mobiele bellers om gezamenlijk voordeel te behalen.

Wilt u meer informatie over deze ontwikkeling, dan kunt u naar www.samengoedkoopbellen.nl of contact opnemen met ondergetekende voor commentaar.

SamenGoedkoopBellen.nl
Contact: Ies Dubbeldam