Vilenzo besluit tot uitgifte 255.000 nieuwe aandelen

Bron: Vilenzo International NV
Vilenzo International NV

PERSBERICHT

Heden, tijdens de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders van het beursgenoteerde modeconcern Vilenzo International N.V., is besloten tot uitgifte van 255.000 gewone aandelen van nominaal NLG 1,--. Deze aandelen worden rechtstreeks geplaatst bij de bestaande grootaandeelhouders Orange Fund N.V., Vimotex N.V., Zwolsche Algemeene N.V. , Generali Holding Vienna AG, tegen een uitgiftekoers van EURO 20,--.

Deze nieuw geplaatste aandelen zullen eerst gerechtigd zijn tot het dividend over de winst van het boekjaar 2001 en volgende boekjaren.

Tevens is besloten de statuten van de vennootschap te wijzigen. De belangrijkste wijzigingen betreffen:
- ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen