Radiozenders eren gestorven Bløf drummer

Datum nieuwsfeit: 22-03-2001
Radiozenders van Nederland tonen respect voor Chris Götte Gezamenlijk eerbetoon ter nagedachtenis aan overleden Bløf-drummer

Hilversum, 20 maart 2001 - Bijna alle Nederlandse landelijke, commerciële, publieke en regionale radiozenders zullen aanstaande donderdag om 08.45 uur tegelijkertijd het nummer 'Harder Dan Ik Hebben Kan' van Bløf draaien. Dit ter nagedachtenis aan de afgelopen zaterdag overleden Bløf-drummer Chris Götte. Chris zal aanstaande donderdag worden begraven.

Radio 1 tot en met 3, Radio 538, Sky Radio, Noordzee FM, Veronica FM, Arrow Classic Rock, Radio 10 FM en een groot aantal regionale en lokale zenders, evenals de TV-zenders TMF, The Box en MTV ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen