Aflasting agrarisch topseminar vanwege MKZ-onrust

ERNST AND YOUNG

Aflasting agrarisch topseminar vanwege MKZ-onrust

AFLASTING AGRARISCH TOPSEMINAR VANWEGE MKZ-ONRUST

Ernst & Young en Hendrix UTD hebben besloten om een seminar over 'Management op het agrarisch bedrijf van de toekomst' op 22 maart aanstaande af te gelasten. Aanleiding voor deze annulering is de zorg in Europa om het uitbreiden van de mond- en klauwzeerepidemie te voorkomen. Circa 150 agrarische ondernemers hadden zich voor het seminar in Den Bosch - in de periferie van het hippisch evenement Indoor Brabant - aangemeld. 'Het beleid van het ministerie van LNV en organisaties als LTO Nederland is er duidelijk op gericht om ieder risico op besmetting te vermijden. Wij sluiten ons daar van harte bij aan en vinden het daarom niet verantwoord om onder de huidige omstandigheden zo'n grote groep agrarische ondernemers samen te brengen', aldus Frans Willems van Ernst & Young Belastingadviseurs. Of ook Indoor Brabant zelf zou moeten besluiten om het evenement af te lasten, ziet Willems als een eigen verantwoordelijkheid van Indoor Brabant die los staat van de beslissing van Hendrix UTD en Ernst & Young.

Einde bericht

Noot voor redacties