Norit niet langer beursgenoteerd

Norit niet langer beursgenoteerd

- persbericht -

NORIT NIET LANGER BEURSGENOTEERD

Amsterdam-Amersfoort, 22 maart 2001-NORIT N.V. deelt hierbij mee dat in overleg met Euronext (Amsterdam) is besloten haar beursnotering aan de Officiële Markt van de Effectenbeurs van Euronext (Amsterdam) per 30 maart 2001 te beëindigen. De laatste handelsdag voor gewone aandelen in NORIT N.V. is derhalve 29 maart 2001.

De jaarlijkse algemene vergadering van NORIT N.V. zal 9 mei a.s. worden gehouden. De definitieve oproeping voor deze algemene vergadering, inclusief de agenda, vindt op een later tijdstip plaats. Voor deze vergadering zal onder meer de intrekking van de preferente aandelen in NORIT N.V. worden geagendeerd.

Voor meer informatie:

NORIT: Rene Kuipers, CEO en voorzitter Raad van Bestuur 033 - 464 83 41. Nuon: Franscé Verdeuzeldonk, woordvoerder 020-597 42 52 of 06 215 95 553.

Norit NV

22 mrt 01 17:03